lunedì 22 novembre 2010

Craniile de cristal-fragment din "Euratucu" de Doina Sandru

O carte scrisa din inima pentru inima
"A venit Timpul si trebuie sa va spun ca in Attlantida s-au aflat dintotdeauna pietre vii si pietre vorbitoare in care este adunata si de unde provine intelepciunea poporului nostru, si mai ales prin ele ne-a fost si va fi transmisa mai departe urmasilor nostri intelepciunea protectorii lor nostri.Pietrele au chipul de cristal al celor care au fost si care fi-va ca sa vina.A venit ziua cand noi trebuie sa alegem ce vrem sa fim si unde vrem sa mergem.Cei care vor ramane sunt nevoiti sa plece foarte curand din Attlantida. Voi inteleptii Attlantidei, sunteti primii care trebuie sa alegeti. Vot cei care veti ramane aveti o misiune sfanta, care cu juramant va fi facuta.Fiecare in parte va primi o piatra cu chipul de cristal si veti pleca in lume sa raspanditi intelepciunea ce e cuprinsa in ea. Iar Attlantida chiar daca nu va mai fi la fel cum ea a fost odata, s-o faceti cunoscuta pe unde va veti duce.S-o faceti sa patrunda in inima urmasilor, urmasilor, urmasilor vostri, pana cand intr-o zi cineva isi va aminti de noi.Inteleptii marelui regat si-au dat atunci seama ca au inteles ce niciodata nu avusesera curajul sa inteleaga, si atunci au inceput sa planga. In clipa aceea am stiut ca toti cei 12 intelepti vor pleca in lume impreuna cu un craniu de cristal.Eu aveam sa-i urmez impreuna cu Timpul, in felul meu, asa cum mi-a fost menit de El. Urma sa fiu indrumatorul lor, zeul lor, protectorul lor.Uneori m-au vazut, alteori m-au cunoscut , alteori doar mi-au simtit prezenta,dar, de cele mai multe ori nici macar  nu au stiut si nici nu mai stiu de mine, cel din Attlantida. Numele meu pe care El ma cheama si tu ma chemi este Iari, insa inteleptii si alti oameni m-au cunoscut si sub alte nume si chipuri.Unii mi-au spus Zeul Toth, altii acum imi spun Hermes Trismegistus.Unii au inteles, altii nici n-au stiut.In lume am mai multe nume si chipuri, insa eu sunt eu cel pe care tu il stii asa cum il stii.Cei 12 intelepti ai Attlantidei au plecat in lume impreuna cu pietrele intelepciunii, numite astazi de oameni "Craniile de cristal", cu ajutorul carora au fost transmise anumite cunostinte care au venit in sprijinul dezvoltarii lumii care este acum."

Nessun commento:

Posta un commento