giovedì 27 gennaio 2011

Pacea sufleteasca

Pescarusii

Nu stiu unde pescarusii isi aseaza cuibul,
Unde isi gasesc linistea.
Dar eu ma simt asemenea lor,
Intr-un zbor etern.
Viata o ating
Asa cum ei fac cu apa sa-si procure hrana.
Ca si mine ei iubesc linistea,
Imensa pace marina,
Dar destinul meu este sa traiesc
dansand printre furtuni.
Vicenzo Cardarelli

Aceasta este o poezie pe care am desoperit-o la cenaclul de literatura si poezie la care particip aici in Italia si m-a atins de prima data cand am auzit-o. Ea transmite exact, printr-o sensibilitate aparte, dorinta fiecaruia din noi de a atinge pacea sufleteasaca si lupta continua pe care trebuie s-o ducem in viata asta pentru a ne restabili echilibrul pe care "candva" l-am pierdut.
Noi suntem asemenea unor pasari care-si intind aripile spre Inaltul Ceresc!




Nessun commento:

Posta un commento