mercoledì 21 dicembre 2011

Maternitate (Tagore)



Maternitate (Tagore)

De unde am venit? Unde m-ai gasit?
Întreba copilul pe mama sa.
Şi ea a plâns şi a râs în acelaşi timp, strangandu-l la piept spunandu-i:
Ai fost ascuns în inima mea, copilul meu,
ai fost dorinta Lui.
Ai fost în păpuşile copilăriei mele,
în toate speranţele mele,
în toate iubirile, în viaţa mea,
în viaţa mamei mele,
ai trăit.
Spiritul nemuritor, ce stapaneste aceasta casa
Te-a legănat la sânul Sau, în orice moment,
şi acum, in timp ce contemplez a ta faţa, un val de mister mă copleşeşte
pentru ca tu, care aparţii tuturora,
ai fost daruit mie.
Şi ca nu cumva să fugi
Am să te ţin aproape de inima mea.
Ce magie a încredinţat, prin urmare, aceasta comoara
a lumii in braţele mele firave?

Nessun commento:

Posta un commento